Dödstöten som blev ett startskott!

Sitter här och förbereder sidan och lyssnar på julmusik. Stängde nyss av Rederiet för att kunna fokusera bättre!

Hoppas många kommer hitta hit. Charlie är namnet och sedan innan har jag tre bloggar. En kulturblogg, en privat och en matblogg. Sen när julen är över ( hemska tanke) kommer jag blanda julinlägg med mer recept och matinlägg, så att jag kan hålla uppe intresset hela året och inte bara de sista fyra månaderna under året.

TRE BLOGGAR VARFÖR EN FJÄRDE?

När jag upptäckte julbloggarnas underbara värld förra året insåg jag, vilken julälskare jag själv är. Sen har tanken grott under året och jag insåg att det blev lite mycket julinlägg på min Kulturblogg. Men ”dödstöten/startskottet” blev när jag hittade denna skylt på Ullared Lantmän.

Julskylt

Den tanken kommer stötas och blötas mer än en gång i denna blogg!

Så därför blir det nu en julblogg också!

VÄLKOMNA!

2 reaktioner på ”Dödstöten som blev ett startskott!

Lämna gärna en kommentar!

