Dag 6, enkelt julpyssel!

Idag har jag jobbat i en bokhandel i Habo hela dagen. Sen ikväll blev det film och korv i tunnbröd med man och grannen.
Så dagens enkla pyssel får nog vänta! Ska se om jag har bild på ett enkelt jag gjorde hos syster. Nope, men syster gjorde ett enkelt och fint!

Glasburk
Lim
Spets (gärna bred) och
Värmeljus!

20131207-002151.jpg

Håll till godo!

Uppdatering:
Min syster kommenterade inlägget på Facebook och vill komplettera pysslet: ”Jag hällde ju en del glitter på spetsen också, när den väl var fastlimmad.

2 reaktioner på ”Dag 6, enkelt julpyssel!

Lämna gärna en kommentar!

