Lycka i bokshoppingen! Helt Underbart!

Jag älskar verkligen UnderbaraClaras blogg och hennes böcker! Hennes senaste bokserie ihop med Annakarin Nyberg (blogg/hemsida) är allihopa inköpta och väntar på bokhyllan tills någon nyfiken unge kommer hit! När jag idag skulle gå in och köpa lite böcker på nätet fick jag för mig att söka på Clara Lidström (för visst har hon sagt att det kommer någon mer bok snart??)
Euforin när jag ser denna bild!

29697827_O_1

Boken är på bevakning!

Läs bara förklaringen:

December … Nedräkningen inför jul har börjat och det är dags att sätta igång med julstöket, en massa härligt bak och pyssel. Det är en tid för gemenskap och också för att umgås över generationsgränserna.

I God jul­ – Kakor, knäck och karameller presenteras 25 recept på ljuvliga – och juliga – godsaker, såsom de självklara lussekatterna och pepparkakorna, men också pepparkakspannacotta, polkamaränger, juldadlar och mycket mer. Dessutom finns beskrivningar på roligt pyssel med förslag på både gå-bort-present och pynt.

”Underbara Clara” Lidström och Annakarin Nyberg är tillbaka med en ny bok efter succéserien Steg-för-steg, som uppmuntrar barn att baka, fixa och odla utan vuxnas inblandning. Nu ligger istället fokus på att göra tillsammans – och att låta julen och alla dess förberedelser bli en lustfylld tid med mindre stress och mer gemenskap!”

God Jul, kakor, knäck och karameller har beräknat utgivningsdatum 21 Oktober! Klicka här för att läsa mer på Bokus hemsida!

Skärmavbild 2015-05-12 kl. 15.22.16

Det ska bli spännande att se vad för böcker som kommer till jul. Såg även en ny kapitelbok i Rabén&Sjögrens höstkatalog.

5 reaktioner på ”Lycka i bokshoppingen! Helt Underbart!

  1. Hihi, missat att både länka till Bokus och skriva datum såg jag nu. 21 oktober står det där!

    Men jag lyssnade på en podd med Annakarin och Clara. De har böcker planerade ända till 2018 om jag förstod rätt!

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!

