När huvudet redan är på december och utmaningar

För två år sedan hade Jul i Laloland en bildutmaning. Jag hade precis börjat julblogga och svarade inte på alla hennes frågor då. Då såg det ut såhär:
(Klicka på de röda, de har jag svarat på)

Dag 07 – Favoritjulblogg/bloggar + länkar
Dag 08 – Dagens pyssel
Dag 09 – Dagen som gått …
Dag 10 – Dagens julklappsrim
Dag 11 –  Favorit julgodis att göra själv + recept
Dag 12 – Vad har du för juligt i din väska?
Dag 14 – Bästa julminne
Dag 15 – Dina juldrömmar …
Dag 16 – Favoritjulbild som du tagit själv/
Dag 17 – Det bästa med att julblogga är: …
Dag 18 – Bildkavalkad på dig dag
Dag19 –  En julklapp du ångrat att du köpt/ du önskar att du aldrig fått.
Dag 20 – Något juligt som alltid får dig på bra humör
Dag  21 – Den fulaste/konstigaste julsaken du sett/vet och aldrig skulle ha själv
Dag 22 – Julsak du inte kan vara utan + bild.
Dag 23 – Uppesittarkväll eller ej – hur firar du in julen?
Dag 24 – GOD JUL!
Dag 25 – Bästa julklapp du fick
Dag 26 – I dag … 
Dag 30 – Tio juliga saker vi inte vet om dig än. 
Dag 31 – Ditt nyårslöfte – eller dina tankar inför kommande år.
Jag har redan nu börjat fundera på om det är någon julbloggare som kommer ha en liknande bildutmaning i år igen? Vad jag minns var det inte det förra året. Kommer Jul i Laloland ha det? Ska någon annan ta initiativet? Ska jag göra det? Sen är det ju inget som säger att man inte kan använda Lalolands frågor ett år till. (med hennes godkännande)
Vad säger ni?
DSC_0377

Bild på den vackra boken i Libris Monter! Foto: Charlie Cramer/KulturCramer

8 reaktioner på ”När huvudet redan är på december och utmaningar

  1. Jag undrar om inte ”Jul i Laloland” hade en julutmaning förra året också, det var någon av julbloggarna som hade det i varje fall. Jag var inte med själv då men i år känner jag att jag gärna skulle anta en julutmaning 🙂

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!

