Snabb uppdatering i farten

Det var hiskeligt vad den här dagen bara sprungit iväg! Jag började i stan med att köpa Lantliv och Årskum, lite frukost och sen Kreativt häng med två härliga tjejer. En av dom blev det även lunch med! Sen har jag gått runt i Jönköping i jakt på lite olika julgranskulor. Dels en som ska passa som årets julkula, mer om det i helgen. Och sen har jag letat material för att kunna göra dessa julgranskulorna. fac0c-illuminated-ornaments

Det är Julpussar som tipsa om det i inlägget Underbara julgranskulor, ett DIY-tips. Där hittar ni även länkar till vem som gjort och en film. Länkar nog bättre när jag har lite mer tid.

Jag hittade silvriga, så ska testa imorgon. Jag hann gå till Indiska, Åhléns, ICA Maxi, Claes Ohlsson, Lagerhause och fler lokala butiker innan det var dags att åka med mannen hem till femkaffet.

Nu ska jag åka tillbaka till Jönköping för att gå på Granits kundkväll! De har också fått fram julen så bilder kommer i natt på detta ;0)

Ha en fin kväll och den knappa halvtimmen till stan ska jag verkligen fundera på en fadäs. Helt glömt av det i dag!

Juliga Cramar från Kulturtanten!

En reaktion på ”Snabb uppdatering i farten

Lämna gärna en kommentar!

